poniedziałek, 6 maja 2013

Już wiem, kto siedzi w środku...

Płeć tego mojego motylka przepowiedziało mi wiele osób, łącznie z mężem. Ja sama nie miałam większych oczekiwań, co do płci. Po tylu latach starań marzyłam tylko o zdrowym dziecku, więc każda opcja wzbudziłaby równie wielką radość. Na dzisiejszym usg połówkowym zobaczyliśmy bardzo ruchliwe, skręcające się w przedziwne pozy, ale co najważniejsze ZDROWE dziecko. A jest to nasz ...SYNEK:) Lekarz nie ma wątpliwości. Dorzucam fotkę, chociaż dziś dostaliśmy całą serię młodego w "częściach", na jednym siusiak, na drugim brzuch, na trzecim noga, a buzia tylko przodem (wygląda jak ufok:)), także takiej całościowej fotki nie mam. Łożysko jest nadal na przedniej ścianie, ale ruchy wyczuwam dobrze, a więc nie jest to żadną przeszkodą. Dużo emocji, jak na jeden dzień, przyznam, że denerwowałam się dziś trochę czekając na badanie (Aguś jeszcze raz dzięki za rozmowę:)) Teraz już dochodzę do siebie, a uśmiech nie schodzi mi z twarzy:) Czas zacząć myśleć o imieniu dla młodego. Cieszę się:)





28 komentarzy:

  1. gratulacje! siusiak pewny?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję synka!! :D chyba jesteśmy na podobnym etapie ciąży bo ja pojutrze zaczynam 24 tydzień, my niedawno dowiedzieliśmy się że będziemy mieć dziewczynkę :)
    Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i gratuluję córeczki:) jestem w 22tc

      Usuń
  3. Oby tak dalej zdrowo poszło:) To teraz już możecie się zastanawiać nad imieniem. Jakieś typy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziemy teraz myśleć, jak tego kręciołka nazwać:)

      Usuń
  4. gratuluję pierworodnego :)
    niech zdrowo rośnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, cudowne, zapychające oddech w piersiach z radości. Synek :) zdrowiutki, wymarzony dzidziuś :)
    Jesteście wspaniali.

    tulaski

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga cieszę się razem z Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAAAAAAAAAAAAAAA - dopiero zajrzałam w telefon po tym jak uśpiłam dzieci, siadłam z herbatką i miałam się odezwać!!! Tak bardzo, bardzo się cieszę!!!
    PS. Obierałam Anię z przedszkola i zostawiłam telefon w samochodzie aż do teraz - nie wybaczę sobie tego, no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam, że nie masz jak pogadać, spoko, dzięki Aguś, będziemy w kontakcie:)

      Usuń
  8. No chłopaki są super extra :) ogromnie się cieszę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, gratuluję synka:) i niech rośnie nadal zdrowo:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie, ja tez mam synka:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sobie myślę, że teraz to będziesz miała kupę roboty - skoro już wiesz, że to SYN to musicie wybrać imię, powoli się zająć zakupami, urządzić kącik dla maleństwa - ciekawe gdzie :) Ale to szybko minie :) I będziesz wrześniową mamą, jak ja :))) Aga, wciąż się cieszę jak małe dziecko Twoim szczęściem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aguś:* Oj tak teraz zaczynam wszystko planować:)

      Usuń
  12. Gratuluję!!! Imię wybrane? Powiem Ci, że ja zawsze marzyłam o córce, ale teraz jest mi to totalnie obojętne. Tak jak Ty chcę mieć po prostu zdrowego bobasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wiele lat temu, jeszcze nieświadoma, że czeka mnie tak długa walka o dziecko myślałam o córeczce, ale po tak długim oczekiwaniu cieszę się, że mój synek po prostu jest i jest zdrowy:) A o córeczkę się jeszcze postaramy;)

      Usuń
  13. :)) Pięknie po prostu:))Gratulacje wielkie, cudowne wieści:)) Ostatnio za każdym razem z wielkim uśmiechem stąd wychodzę:))

    OdpowiedzUsuń
  14. No to czekam na imię!

    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam pierwsze zdjęcia usg córki, już wtedy wygladała na łobuza :)))

    OdpowiedzUsuń