niedziela, 28 kwietnia 2013

Mam motylka w brzuchu

Już teraz wiem, co miały na myśli koleżanki w ciąży, które mówiły o "motylkach w brzuchu". Od kilku dni sama ich doświadczam. Mam wrażenie, że młode znudziło się już pukaniem w brzuch i zajęło robieniem fikołków. Skojarzenie z motylkiem nasuwa się od razu. To jeszcze przyjemniejsze niż początkowe pojedyncze bąbelki. Najbardziej aktywne jest wieczorem i nad ranem. Lubię po przebudzeniu poleżeć chwilę i poczuć te przyjemne ruchy, od razu mam uśmiech od ucha do ucha. Pisząc ten post też fika:) Dziś zaczęliśmy 21 tydzień ciąży.

22 komentarze:

  1. Ah! Słyszałam dużo o tym uczuciu i o niczym innym nie marzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo poczujesz:)

      Usuń
    2. Niedługo?! Jeszcze miliard lat świetlnych!

      Usuń
    3. No Kochana z tymi latami świetlnymi to mocno przesadziłaś, to tylko kwestia miesięcy:)

      Usuń
  2. To jest cudowne i napawaj się tymi ruchami bo później ciężko je przywołać w pamięci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam to - uwielbiałam choć kopniaki później dały się w kość tatusiowi, obrywał po nerkach w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja pamiętam, to w sumie było przecież tak niedawno ;)
    Cudowne uczucie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi sie przezyc to jeszcze raz, poki co sa to tylko marzenia:-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, by to marzenie spełniło się jak najszybciej!

      Usuń
  6. Historie z takim zakończeniem, pozwalają odetchnąć pełna piersią pełna nadziei:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) i takiego zakończenia życzę Tobie!

      Usuń
  7. To fantastyczne uczucie. Potem Twój motylek zdecydowanie urośnie i już nie będzie muskał. Taki fajny kontakt z dzieckiem powodujący uśmiech mamy i potem taty. :)

    Wczoraj na usg pani dr mówi mi, że syn szczelnie wypełnia cały brzuch - waga orientacyjna 4100 i mam nadzieję, że jednak będzie mniej. 41 tydzień ciąży jest już uciążliwy.

    Pozdrawiam. Emka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to musi być fajneeeeee! Dużo zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A potem zacznie kopać że spać nie da ;)
    ciesz sie tymi motylkami i muskaniem ile wlezie, to cudowne chwile!

    OdpowiedzUsuń
  10. Paaamiętam tooo :) Najcudowniejsze uczucie świata :) :)
    Czasem jak mi zaburczy w brzuchu z głodu to mam wrażenie jakby to było znów TO :) Gratuluję bobasa tak swoją drogą :)

    OdpowiedzUsuń