wtorek, 19 czerwca 2012

Małe przesłuchanie;)


soul10, autorka bloga, który chętnie podczytuję (http://chwile-niezapomniane.blogspot.com) :) zaprosiła mnie do blogowej zabawy. Mam odpowiedzieć na zadane pytania, ułożyć swoje i zaprosić do zabawy kolejne osoby. Co prawda nie przepadam za wszelkiego rodzaju łańcuszkami, ale dla sympatycznej koleżanki zrobię wyjątek i odpowiem;). Nie będę jednak kontynuować dalej łańcuszka. Wybacz!:)


Oto odpowiedzi na pytania soul10:

1.Książka czy film?
Trudny wybór, bo kocham i dobrą książkę i dobre kino, ale chyba jednak książka:)

2.Kot czy pies?
Lubię futrzaki z charakterkiem, a więc zdecydowanie koty:)

3.Czarne czy białe?
Białe

4.Samochód czy rower?
Aj i znów trudne pytanie. Rower kocham - mogę jeździć godzinami, ale teraz poznaje samochód i podoba mi się coraz bardziej:) Ale skoro muszę wybrać to - stara miłość nie rdzewieje -  mój piękny rower!

5.Rozważna czy romantyczna?
Romantyczna:)

6.Słodkie czy słone?
Słodkie (ach ta czekolada!)

7. Taniec czy różaniec?
Jestem i do tańca i do różańca:)

8.Gaduła czy milczek?
Gaduła

9. List czy e-mail?
E-mail, chociaż czasem tęsknię za listowną korespondencją z poznanymi latem fajnymi ludźmi. Wyczekiwało się na odpowiedź, zaglądało codziennie z zaciekawieniem do skrzynki, a teraz to tylko papierowo rossmann do nas pisze, pizza i gazownia :)

10. Porządek czy bałagan?
Artystyczny bałagan;)

11.Pop czy rock?
Zdecydowanie rock!

I na koniec napisze Ci Kochana, że też jestem leworęczna, i dobrze mi z tym:) Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Super:) Dziękuję ślicznie za odpowiedzi, zawsze to fajnych rzeczy dzięki takim zabawom można się dowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń