wtorek, 27 sierpnia 2013

38 tydzień!

"księżyc w pełni"
 - aj raz  złamię swoją zasadę i wrzucam
 aktualną fotę brzucha ku pamięci:)
Jestem już jak tykająca bomba. Skurcze B-H są coraz częstsze, pojawiła się siara, stopy i dłonie opuchnięte, buzia też taka "ciążowa", na wadze + 14 kg, ale na szczęście wszystko poszło w cycki i brzuch, jak idę to z tyłu nie widać, że turla się ciężarówka:), ale i woda w nogach pewnie zawyża pomiar. Przed ciążą miałam raczej niedowagę także było, co nadrabiać. Mój synek już od kilku tygodni grzecznie leży główką w dół, tylko tyłkiem jeszcze zamiata a to na lewy a to na prawy bok, waży już 3060 g , ale ma jeszcze pole do popisu, potrafi skopać moje biedne żebra, codziennie łapię go za te niesforne piętki i odgrażam się, że ugryzę, jak już wyjdzie na zewnątrz;) Jestem na etapie prania i prasowania, śmiesznie wyglądają w łazience rzędy małych ubranek:) Właściwie wszystko już jest gotowe na przyjście Antka, zostały drobiazgi. Myślę często o tym dniu, budzę się bladym świtem i zastanawiam, jak będzie wyglądało nasze życie we trójkę. W tym tygodniu ostatnie zajęcia z porodu w szkole rodzenia i chyba czas myśleć o pakowaniu torby, a właściwie nie myśleć, tylko ją spakować:) A w sobotę sesja zdjęciowa, znajoma fotograf zrobi nam kilka fotek na finiszu, lepiej późno niż wcale, oby tylko pogoda dopisała, bo foty mają być w plenerze:) To tyle u nas, póki co. Proszę o modlitwę, trzymanie kciuków i pozytywne myśli na naszej ostatniej prostej! Wsparcie wirtualnych ciotek, jest i dla mnie i dla Antka bardzo ważne!:)

ps. Młody właśnie mnie skopał i dostał czkawki:) Uwielbiam go!

20 komentarzy:

  1. Ostatnia prosta :)
    Mam nadzieję, że skapnie nam tu coś z tej sesji ;) Jak chcesz, to buzie zamaluj/schowaj, ale brzucholka pokaż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z zasady nie pokazuję na blogu moich zdjęć, także nie wiem czy zmienię zdanie, zobaczę:)

      Usuń
  2. Piękne chwile- ja też miło wspominam moją ciąże :) Trzymam kciuki, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kciuki są! Wszystko będzie dobrze, zobaczysz :) I we trójkę będzie Wam wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspieram mocno! Bede za reke trzymac tam na tej porodowce w myslach:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wirtualne ciotki i ich kciuki w pogotowiu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 38 tydzień już! :)))
    niech moc będzie z Tobą
    mam nadzieję, że do rozwiązania jeszcze napiszesz :))
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Malutka urodziła sie 38+3 :) wiec..... nie znasz dnia ani godziny :) powodzenia kochani!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz nie wiem czy Ty też tak uważasz, ale niesamowicie szybko u Ciebie czas leci. To już 38 tydzień! Trzymam za Was kciuki i całuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama się na tym złapałam, że to JUŻ zaraz, co prawda teraz pod koniec dni lecą jakby wolniej, ale sama ciąża, jak pstryknięcie palcami, cały czas byłam aktywna, byłam czymś zajęta i zleciało:) dziękuję Kochana:)
      ps. a co tam u Ciebie, bo jesteś pozamykana i nic nie wiem:(

      Usuń
  9. ależ mi to twoje ciążowanie szybciutko zleciało, brzuchol prześliczny, dobrze żę będziesz miała pamiątkę, bo szybko się to zapomina, póżniej czas tak ucieka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ma domek Wasz Antek :)
    Trzymam kciuki za najbliższe tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymamy, trzymamy! Wrzuc jakies zdjecia po tej sesji co?
    Ags

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) a, co do fotek to zobaczę, jaki będzie efekt i czy chcę je upublicznić, bo do tej pory raczej unikam wstawiania siebie:)

      Usuń
  12. Ale mały i zgrabny brzuszek! Piękny!
    Gdzie Ty i księżyc??
    Emka

    OdpowiedzUsuń